sâmbătă, 7 iunie 2008

In statia de autobuz

Intr-o seara, in statia de autobuz se intalnesc doi barbati necunoscuti. Intra incet incet in vorba:

Primul: Salut, salut. De la munca?
Al doilea: Da, de la munca.

Primul: Dar in ce domeniu lucrati?
Al doilea: Pai, eu sunt artist.

Primul: Ce coincidenta! Si eu sunt tot artist.
Al doilea: Da?? Si ince domeniul al artei lucrati?

Primul: In domeniul muzicii.
Al doilea: Ce coincidenta! Si eu, tot in domeniul muzicii lucrez!

Primul: Dar ce fel de muzica? Clasica, rock, pop?
Al doilea: Muzica pop.

Primul: Ce coincidenta! Si eu, tot in domeniul muzicii pop lucrez. Dar eu am o formatie.
Al doilea: Extraordinar! Ce coincidenta! Si eu, sa stiti, am o formatie!

Primul: Ce formatie?
Al doilea: Kelly Family.

Primul: ce coincidenta! Si eu, tot in Kelly family!

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Niciun comentariu: