sâmbătă, 14 iunie 2008

Motive ca sa plec în Irak

1. Nu trebuie sa spal. Nici haine nici vase.
2. Nu trebuie sa gatesc.
3. Nu imi fac griji ce anume sa mananc, exista n feluri de papa + sandwichbar.
4. Exista sala de sport foarte mare si foarte bine dotata.
5. Exista aer conditzionat in toate incaperile.
6. Nu imi fac griji cu ce sa ma imbrac. Am un singur model de haine.
7. Nu imi fac griji cu ce sa ma incaltz. Toata lumea poarta bocanci.
8. Intru in contact cu straini. Ocazie buna de schimbat pareri si facut prieteni.
9. Am apa calda non stop. Am un pat bun in care sa dorm.
10. Am internet gratuit (cu limita de timp, da' tot moca e...).
11. Nu trebuie sa merg sa platesc facturi si RATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12. Sunt platit in valuta.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

4 comentarii:

Anonim spunea...

Sefule bine zici !!!!!!!!
Ai ca merg si eu cutine daca nu trebuie sa platesti rate merg si eu (laur0

bubu spunea...

Stiam ca ma pot baza pe tine Laure. Hai ca ne vedem acolo.

Anonim spunea...

Raspunsuri:
1. Nu trebuie sa fii plecat ca sa NU fii nevoit sa speli...orice.
2. Nu trebuie sa fii plecat ca sa NU fii nevoit sa gatesti.
3. Nu trebuie sa fii plecat ca sa NU fii nevoit sa nu-ti faci griji...
4. Nu trebuie sa fii plecat ca sa ai parte de sala de sport.
5. Nu trebuie sa fii plecat ca sa ai parte de aer conditionat...ai si acasa.
6. No coment.
7. No coment.
8. Nu trebuie sa fii plecat ca sa poti avea contact cu ceilalti.
9. Nu trebuie sa fii plecat ca sa poti beneficia de apa calda sau de un pat bun...ai si acasa.
10. Nu trebuie sa fii plecat ca sa beneficiezi de internet gratuit...ai si acasa si tot gratuit si chiar si fara limita.
11. Nu trebuie sa fii plecat ca sa poti scapa mersul la plata ratelor, facturilor..
12. Aici ai dreptate.

Intrebari: Sa inteleg ca in Irak ai mult mai putine griji decat acasa? Eu pentru ce sunt ?

bubu spunea...

Cam acida, dar NO COMMENT, vorbim acasa.