miercuri, 18 iunie 2008

exista si oameni inteleptzi...

Am lipsit shi yo vreo daoua zile ca m-am plimbat pe la eshaloane mai mari asha....
Ideea de baza e ca am dat peste un om cu multe grade pe umar si foarte deschis shi limpede la minte. Omu' a avut la viatza lui (asta din ce am aflat eu, asha...fara sa ma interesez in mod deosebit de background-ul lui) 2 mandate ca atashat militar, adica vreo 8 ani de zile petrecutzi in afara.

Re spectivul domn, caruia nu ii divulg numele si functzia, a spus o vorba foarte intzeleapta:
"OMUL SUPERIOR, IN GENERAL E SI MODEST".

Foarte adevarat si foarte direct aplicabil la toate nivelele sociatatzii si a oricarui tip de organizatzii.
Eu personal ma bucur ca stiu ca exista si oameni cizelatzi si educatzi care ne conduc pe noi, ashtia micii, si ca nu totzi aia cu multe trese (sau stele) pe umeri si care iau decizii pentru intreaga armata a tzarii, sunt niste DINOZAURI depasitzi de situatzia actuala si incapabili de adaptabilitate.

"Be flexible" zice americanu' shi nu zice de prost.

Ca o concluzie: ma bucur ca am dat peste mai multzi ofitzeri superiori "spalatzi pe fatza", deshi credeam ca asa ceva la nivel mare, mai greu gaseshti... Felicitari lor.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Niciun comentariu: